05-07-2014 Le Chatelet - La Chatre - Reisverslag uit La Châtre, Frankrijk van Fred van Neerven - WaarBenJij.nu 05-07-2014 Le Chatelet - La Chatre - Reisverslag uit La Châtre, Frankrijk van Fred van Neerven - WaarBenJij.nu

05-07-2014 Le Chatelet - La Chatre

Blijf op de hoogte en volg Fred

05 Juli 2014 | Frankrijk, La Châtre

Nog even terug naar gisteravond. Onder het voetballen komen nog 3 oudere Belgen binnen lopen. Een komt uit Antwerpen en is de gids en spreekt Nederlands. Na de voetbalwedstrijd hebben we samen de plat du jour gegeten. Helaas heeft Frankrijk verloren en moet ik het bier zelf betalen.
Als ik vanmorgen om 8 uur wil vertrekken, moet ik eerst voor het hotel/ huiskamer op de foto voor het album wat de uitbaters bijhouden. Het is bewolkt en er staat een straf windje van voren, m.a.w. prima wandelweer. In de middag komt de zon er beter door en zal het zo'n 22 graden zijn.
Ik loop vandaag het departement Cher uit en Indre in en voor de rest zou ik het, in termen van Le Tour, een overgangsetappe willen noemen. Onderweg wordt ik nog ingehaald door fietspelgrim Rob, hij loopt een stuk mee over.
Nu ben ik in La Chatre, voor de lezers onder jullie de stad van de schrijver George Sand.
Vandaag 26 km. en weer ben ik vergeten het te totaliseren en hier bij het Bureau du Tourisme (Wifi) heb ik de gegevens niet bij de hand. Ik zal er morgen in Cluis aan denken.
Fijne voetbalwedstrijd vanavond!


Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Fred

Actief sinds 01 Okt. 2013
Verslag gelezen: 199
Totaal aantal bezoekers 28295

Voorgaande reizen:

05 September 2018 - 20 September 2018

3. Camino Primitivo (2018)

27 Juni 2014 - 01 Augustus 2014

2. Via Lemovicensis (2014)

20 November 2009 - 04 Juli 2011

1. Op weg naar Vezelay (2009-2011)

Landen bezocht: