01-08-2014 - Reisverslag uit Horst, Nederland van Fred van Neerven - WaarBenJij.nu 01-08-2014 - Reisverslag uit Horst, Nederland van Fred van Neerven - WaarBenJij.nu

01-08-2014

Blijf op de hoogte en volg Fred

01 Augustus 2014 | Nederland, Horst

Dinsdagmorgen heb ik om kwart over zeven in Bordeaux de TGV naar Paris Montparnasse waar ik om half twaalf aankom. Hier moet ik met metrolijn 4 naar Gare du Nord waar ik om kwart voor een de Thalys naar Rotterdam heb. Om klokslag 3 uur ben ik in Rotterdam en 2 uur later ben ik op het station van Horst waar Ans en Bas mij staan op te wachten.

Eenmaal thuis komen ook Linda en Tom met de kinderen en Paul en Mieke en eten en drinken we samen op de geslaagde tocht.
Thuis wacht mij nog een verrassing, tijdens mijn afwezigheid heeft Ans mijn "hobby-kamer" volledig gerestyled inclusief nieuw meubilair. Iedereen wist het behalve ik. Zelfs de betaling is zolang door Paul gedaan omdat ik het anders met telebankieren zou kunnen zien!

Wanneer en hoe het Spaanse vervolg komt, weet ik op dit moment nog
niet en dat hoeft ook niet, eerst maar eens deze tocht verwerken.
Ik wil alle volgers nogmaals bedanken voor de leuke reacties en kan mededelen dat de rust mijn scheenbeen goed heeft gedaan en dat ik om die reden blij ben dat ik de oversteek niet meer heb gemaakt.

Als laatste, ik heb vandaag een aantal foto's bij de dagelijkse verslagen geplaatst. Uiteraard heb ik er veel meer maar ik ben op deze site beperkt tot maximaal 150 stuks.
Eventueel voor Ruud en Helma en "groep Gosse", mijn email-adres is:
fneerven@planet.nl

Het gaat jullie goed!!

  • 17 Augustus 2014 - 18:57

    Peter Hermans:

    Hallo Fred,
    Misschien een beetje laat maar toch, zijn nl. tussendoor zelf even op tandemvakantie geweest.
    FORMIDABLE, is je prima afgegaan zo te lezen. Zal niet altijd even makkelijk zijn geweest.
    Prachtige levenservaring die niemand je meer afneemt.
    Kun je nu rustig met de "VUT" en straks naar Santiago d. C.!
    Groetjes,
    Peter

    PS: Alles met een smartphone geregisseerd en een pukkeltje kleren en enkele wasblokjes mee?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Fred

Actief sinds 01 Okt. 2013
Verslag gelezen: 1329
Totaal aantal bezoekers 28244

Voorgaande reizen:

05 September 2018 - 20 September 2018

3. Camino Primitivo (2018)

27 Juni 2014 - 01 Augustus 2014

2. Via Lemovicensis (2014)

20 November 2009 - 04 Juli 2011

1. Op weg naar Vezelay (2009-2011)

Landen bezocht: