08-07-2014 Crozant - La Souterraine - Reisverslag uit La Souterraine, Frankrijk van Fred van Neerven - WaarBenJij.nu 08-07-2014 Crozant - La Souterraine - Reisverslag uit La Souterraine, Frankrijk van Fred van Neerven - WaarBenJij.nu

08-07-2014 Crozant - La Souterraine

Blijf op de hoogte en volg Fred

08 Juli 2014 | Frankrijk, La Souterraine

Omdat ik vandaag voor mijn eigen petit dejeuner moet zorgen, ben ik al om half acht aan het lopen. Het is een mooie route door het bos en langs het snelstromende riviertje dat het stuwmeer vult. In het eerstvolgende dorpje ga ik bij de boulanger naar binnen. Hier staat 1 stoel en een tafel waar precies een dienblad op past. Ik bestel 2 croissants en een grande café. Krijg ik me een soepkom koffie waarvan ik onderweg twee maal een stop heb moeten maken. Het is weer op en af, nu tussen de 300 en 400 meter, met veel stukken bos. Ik heb ook weer een gedeelte van de GR 654 gevolgd. Deze was echter op plaatsen zeer slecht begaanbaar en overwoekerd.
Het is tot de middag bewolkt bij z'on 18 graden en als na de middag de zon er bij komt 23 graden maar de lucht is nog vochtig en daardoor ontstaat er snel een bui. Deze ben ik nu een keer voorgebleven want ik was al om half twee in HR de La Porte Jean, gebouwd tegen de oude stadspoort.

Vandaag 23 km. en totaal 848 km.

NB: Bedankt voor jullie reacties, ik lees ze allemaal maar ik hoop dat jullie ook begrijpen dat ik hier niet steeds op kan reageren want ik ben al blij dat ik mijn verslagjes met mijn dikke vingers op dat veel te kleine toetsenbord van mijn telefoon geproduceerd krijg. Daarbij komt dat ik niet altijd over "wifi gratuit" kan beschikken.
Hojje wah.

  • 13 Juli 2014 - 17:13

    Ingrid Jeurissen:

    Hoi Fred,

    Wij zijn ondertussen vertrokken uit Frankrijk en weer aan het werk. Ik heb nu je reisverhalen van de afgelopen weken gelezen en zie dat het lekker doorstapt, maar ook goed geniet(goed geluisterd naar Ans). Fijne wandelkilometers en tot weer.

    Hoije wha

    Ingrid vaan kantoor

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Fred

Actief sinds 01 Okt. 2013
Verslag gelezen: 256
Totaal aantal bezoekers 28231

Voorgaande reizen:

05 September 2018 - 20 September 2018

3. Camino Primitivo (2018)

27 Juni 2014 - 01 Augustus 2014

2. Via Lemovicensis (2014)

20 November 2009 - 04 Juli 2011

1. Op weg naar Vezelay (2009-2011)

Landen bezocht: