Via Lemovicensis - Reisverslag uit Vézelay, Frankrijk van Fred van Neerven - WaarBenJij.nu Via Lemovicensis - Reisverslag uit Vézelay, Frankrijk van Fred van Neerven - WaarBenJij.nu

Via Lemovicensis

Blijf op de hoogte en volg Fred

25 Oktober 2013 | Frankrijk, Vézelay

Nu mijn werkgever met een maand extra vakantie in juli heeft ingestemd, kunnen de voorbereidingen beginnen.
Hoewel de te volgen route bekend is, zullen de "etappe-plaatsen" vooral afhangen van de dagelijkse omstandigheden (fysiek, meteorologisch etc.). Op 27 juni brengen Leon en Petra mij naar Vezelay en op 28 juni is mijn eerste wandeldag om vervolgens op 2 augustus met Cyclotours vanuit Saint-Jean-Pied-de-Port weer terug te reizen naar Nederland.

Het routeplan is als volgt: Vézelay, Corbigny, Maubrance, Nevers, Sancoins, Charenton-sur-Cher, Le Châtelet, La Châtre, Cluis, Crozant, La Souterraine, Marsac, Saint laurent-les-Eglises, Limoges, Les Cars, La Coquille, Sorges, Périgueux, Saint-Astier, Mussidan, Sainte-Foy-la-Grande, Monségur, Auros, Captieux, Roquefort, Mont-de-Marsan, Hagetmau, Orthez, Sauveterre-de-Bearn, Ostabat en Saint-Jean-Pied-de-Port.

• 03 Juni 2014 - 02:56

Mariet Lamers- Van Den Brandt:

Hallo Fred. Helaas was ik door omstandigheden (te betreuren) niet bij de familiedag zaterdag j.l.. Anders had ik je heel graag persoonlijk gesproken en vragen gesteld over je aanstaande voetreis door Frankrijk. Geweldig dat je dit gaat ondernemen. Ik wens je alvast een zeer goede Tijd door, met het ontmoeten van interessante mensen en het beleven van bijzondere momenten. Ik zal je graag volgen via je reisverslag! Hartelijke groet van Mariet.

• 29 Juni 2014 - 13:20

Henk Versleijen:

Hoi Fred, vanuit een (net) regenachtig Horst, wens ik je een goede reis. Zie je verslagen met belangstelling tegemoet. Hartelijke groet, Henk