04-07-2014 St. Amand Montrond - Le Chatelet - Reisverslag uit Le Châtelet, Frankrijk van Fred van Neerven - WaarBenJij.nu 04-07-2014 St. Amand Montrond - Le Chatelet - Reisverslag uit Le Châtelet, Frankrijk van Fred van Neerven - WaarBenJij.nu

04-07-2014 St. Amand Montrond - Le Chatelet

Blijf op de hoogte en volg Fred

04 Juli 2014 | Frankrijk, Le Châtelet

Vanacht goed geslapen totdat ik rond half 4 wakker werd van sirenes. Omdat die effe later stil waren, ben ik weer ingedommeld. Hoor ik vanmorgen van Bertrand dat op de rotonde 100 meter voor mijn verblijf een auto recht door is willen rijden. Maar midden op de rotonde ligt een grote ronde betonnen steen, die heeft het grotendeels overleefd, de chauffeur helaas niet.
Tot de orde van de dag, om kwart voor 8 vertrokken en na 4 km.toch maar de regenjas aangedaan en paraplu voor de dag gehaald want er zat mij een onweersbui op de hielen. Kom ik in een onooglijk gehucht, ligt daar een prachtige cafe met terras (moet wel haast met subsidie van de EU?) maar voor mij kon de locatie niet beter want op dat moment gingen alle hemelsluizen open.
Na 2 grande cafe en een pauze van een dik half uur kon ik weer verder, maar het bleef miezeren en in de verte donderen bij gemiddeld 20 graden. Om half 2 was ik in Le Chatelet in hotel Pont de Bayard waar de uitbaters al stijf van de spanning staan voor de match van Les Bleus vanavond tegen Duitsland. Door het slechte weer heb ik weinig foto's kunnen maken en het uploaden is een nog groter probleem maar eens zullen ze op deze site te zien zijn, j'espere.

Vandaag 21 km., totaal heb ik nu even niet bij de hand.
Morgen naar La Chatre, alleen is de weersverwachting voor het weekend niet zo best maar het komt zoals het komt en tout va bien.



Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Fred

Actief sinds 01 Okt. 2013
Verslag gelezen: 196
Totaal aantal bezoekers 28227

Voorgaande reizen:

05 September 2018 - 20 September 2018

3. Camino Primitivo (2018)

27 Juni 2014 - 01 Augustus 2014

2. Via Lemovicensis (2014)

20 November 2009 - 04 Juli 2011

1. Op weg naar Vezelay (2009-2011)

Landen bezocht: