02-07-2014 Sancoins - Charenton du Cher - Reisverslag uit Charenton-du-Cher, Frankrijk van Fred van Neerven - WaarBenJij.nu 02-07-2014 Sancoins - Charenton du Cher - Reisverslag uit Charenton-du-Cher, Frankrijk van Fred van Neerven - WaarBenJij.nu

02-07-2014 Sancoins - Charenton du Cher

Blijf op de hoogte en volg Fred

03 Juli 2014 | Frankrijk, Charenton-du-Cher

Vandaag om 8 uur vertrokken onder een licht bewolkte hemel. De GR 654 volgt het Canal du Berry en ik mijn Garmin en af en toe kruisen deze wegen elkaar. In Neuvy en Dun is na ca. 12 km. warempel een bar open en als eerste (en misschien wel laatste klant vandaag) bestel ik een cola, bien froid. Het wordt stilaan warmer. Na weer zo'n 10 km. rust ik in de schaduw in de berm van de weg. Banken vindt je in Frankrijk vaak alleen bij de kerk. Om half 5 ben ik op mijn overnachtingsadres, een grote oude boerderij in de 6e generatie in bezit en ik ben bang ook de laatste. Bij deze boerderij ligt een schitterende tuin, aan de achterzijde grenzend aan het Canal du Berry. Ik zal de foto later bijplaatsen. 'S-avonds eten we samen in de keuken en madame praat mij de oren van het hoofd en ik maar oui oui zeggen. En als ze niet tegen mij praat, praat ze tegen haar zelf. Ik ga op tijd slapen maar moet me bijna in bed vastbinden zo scheef is hier alles!
A demain.

Vandaag 27 km., toaal vanaf Vise 723 km.



  • 04 Juli 2014 - 15:13

    Henk Versleijen:

    Dag Fred,

    Is die grote oude boerderij in relatie tot de plannen van onze club iets om nader op terug te komen? Zeker gezien de fraaie tuin. Ben benieuwd naar de foto's.

    Goed te horen dat je je cadans en balans hebt gevonden. Fijn vervolg!

    Groetjes,
    Francien en Henk

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Fred

Actief sinds 01 Okt. 2013
Verslag gelezen: 221
Totaal aantal bezoekers 28184

Voorgaande reizen:

05 September 2018 - 20 September 2018

3. Camino Primitivo (2018)

27 Juni 2014 - 01 Augustus 2014

2. Via Lemovicensis (2014)

20 November 2009 - 04 Juli 2011

1. Op weg naar Vezelay (2009-2011)

Landen bezocht: