GR 654 - Reisverslag uit La Chaussée-sur-Marne, Frankrijk van Fred van Neerven - WaarBenJij.nu GR 654 - Reisverslag uit La Chaussée-sur-Marne, Frankrijk van Fred van Neerven - WaarBenJij.nu

GR 654

Blijf op de hoogte en volg Fred

05 Mei 2011 | Frankrijk, La Chaussée-sur-Marne

Van La Chaussee-sur-Marne naar Vitry-le-Francois, afstand 18 km., totaal 391 km.

Vanmorgen vertrek ik na het ontbijt als eerste van de Nederlanders uit het hotel want er staat straks nog een terugreis te wachten. Ik volg weer eens niet de GR654 maar, net zoals gisteren, het pad tussen de Marne en het Canal Lateral. Dit scheelt al gauw 7 kilometers en ik hoef niet zo nodig via de Mont Fourche. Zo loop ik nu via Soulanges en Couvrot naar Vitry-le-Francois waar ik net voor de stad nog een aquaduct passeer waarbij het Canal Lateral over de Marne loopt. Na een kort bezoek aan de markt en Les Halles (de kerk is helaas gesloten) neem ik om 1 uur de trein terug naar Reims waar ik een uur later aankom. Hier eet ik nog wat en dan weer in 4 uren terug naar huis.