GR 654 - Reisverslag uit Vieux-lès-Asfeld, Frankrijk van Fred van Neerven - WaarBenJij.nu GR 654 - Reisverslag uit Vieux-lès-Asfeld, Frankrijk van Fred van Neerven - WaarBenJij.nu

GR 654

Blijf op de hoogte en volg Fred

07 Maart 2011 | Frankrijk, Vieux-lès-Asfeld

Van Vieux-les-Asfeld naar Reims, afstand 25 km., totaal 299 km.

Omdat het ontbijt vanmorgen zelfbediening is, ik vandaag nog Reims wil bezoeken en ook nog terug wil reizen, ben ik vroeg uit de veren en loop ik al om 7 uur aan. Het heeft licht gevroren en de ochtenzon werpt een lange schaduw op de kale akkers. Ik volg de kortste route zodat ik rond het middaguur in Reims kan zijn. Via de D37, D274 en D74 en door Saint-Etienne-sur-Suippe en Bourgogne en langs het militaire vliegveld (vanwaar ik de Cathedrale al zie liggen) loop ik via de voorstad Betheny Reims binnen waar ik in de Cathedrale Notre Dame wordt ontvangen met een mooie stempel in de Credential. Vlakbij koop ik 2 flesjes Moet & Chandon om te kunnen toasten op de aanstaande geboorte van ons 1e kleinkind. Na wat te hebben gegeten en door de stad te hebben geslenterd, loop ik naar het station waar ik de trein kan nemen naar Charleville-Mezieres en van daaruit terug naar Fumay. Nu nog bijna 3 uren met de auto.
(Naschrift: op onze trouwdag 25 maart is Lotti geboren, dochter van Linda en Tom).

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Fred

Actief sinds 01 Okt. 2013
Verslag gelezen: 201
Totaal aantal bezoekers 28196

Voorgaande reizen:

05 September 2018 - 20 September 2018

3. Camino Primitivo (2018)

27 Juni 2014 - 01 Augustus 2014

2. Via Lemovicensis (2014)

20 November 2009 - 04 Juli 2011

1. Op weg naar Vezelay (2009-2011)

Landen bezocht: